"Ole aina läsnä, aina apuna"
ASIakaspalvelu JA ASIAKASLÄHTÖINEN HUOLTO
Olemme kaikki kuulleet tai sanoneet seuraavan lauseen: "heidän tuotteensa on hyviä, mutta palvelu puuttuu". Ongelmien ratkaisemisen lisäksi, joka tulee olla yksinkertaista, nopeaa ja tehokasta, on tärkeää tarjota asiakkaille ainutlaatuinen kokemus, kun he ottavat teihin yhteyttä. Ubinaweb kehittää palvelujaan erittäin vaativan asiakaspalvelukonseptin pohjalta. Koska pelkkä tyytyväisten asiakkaiden saaminen ei riitä; jos haluat todella erottua, sinun on luotava omistautuneita ja innokkaita faneja:
- Henkilökohtainen yhteydenotto,
- Tehokas hallinta ensimmäisestä kontaktista alkaen,
- Erittäin laadukas käsittely,
- Tyytyväisyyden vahvistaminen.
UBINAWEBIN PALVELUIDEN MÄÄRITTELY
- Ulkoistaminen puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle ja asiakaspalvelulle.
- Alihankinta puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle, asiakaspalvelulle ja puhelinmyynnille.